czwartek, 14 sierpnia 2014

ambitnie

Szykując się do sezonu letniego ambitnie zaplanowałam, że Kuba będzie miał trzy nakrycia głowy do noszenia na zmianę. Czapkę z daszkiem (która pojawia się ostatnio prawie na każdej stylizacji), kapelusz oraz daszek. Porobiłam zestawy i dumnie czekałam na kolejne okazje do założenia i zdjęć. I tak czekałam i Syna podpytywałam. Ale nie. Czapa to Czapa. Daszek raz założył. Do kapelusza przekonać się nie chciał. Aż w końcu nastał ten piękny dzień i kapelusz doczekał się łaski. Ale myślę, że warte czasu było jego czekanie. Towarzystwo dostał do zestawu wyśmienite! NAJWSPANIALSZA na świecie genialnie dziergana bluzeczka z bambusa! Tak miękkiego materiału nigdy w ręku nie miałam! A to wszystko w miejscu, od którego (zaraz po Cafe Tup Tup) smakowo jestem uzależniona: Łubu Dubu









Kapelusz ZARA - sklep
Koszulka dziergana z bambusa - MANUALNIA
Spodenki ZARA - sklep
Sandałki ZARA - sklep %

2 komentarze:

  1. Model wspaniały! kapelusz - fajnie, że się doczekał, bo rzeczywiście warto... moje dziewczyny też takie dostały i chodzą chętnie, bo taki typ i do sukienki i do spodenek... a Ty sobie nie sprawiłaś takiego nakrycia głowy??

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały Elegancik w stylu Ameryki Południowej :) Świetny kapelusik w palemki :) A bluzeczka z bambusa to coś nowego na naszym rynku...świetnie się układa! Stylizacja na 10 punktów!

    OdpowiedzUsuń