środa, 4 września 2013

baby room project - alfabet

Alfabet od dawna chodził po mojej głowie. Pomysł nabrał na sile i domagał się realizacji odkąd Kubuś zaczął pytać o literki. I stało się. Jest. I nie taki wąs (jak W) straszny, jak go malują. W sklepie Home&You udało mi się zdobyć do pokoju chłopców literkowy wieszaczek.

Alfabet krok po kroku:

1. Wybrałam czcionkę (Elephant, 90) i rozmieściłam na dwóch kartkach A4 (w poziomie).
2. Sposobem "na oknie" przerysowałam literki i pomalowałam czarnym flamastrem.
3. Ołówkiem naszkicowałam rysunki (większość to inspiracja z "Mam oko na litery").
4. Obrysowałam obrazki czarnym cienkopisem, pokolorowałam flamastrem.

Najbardziej zadowolona jestem z obrazkowych powiązań między literkami np. między P i U.

Jeżeli podoba się Wam efekt końcowy, to zapraszam w weekend na alfabetyczny konkurs!







2 komentarze: